Pranešimas


Projektas sustabdytas.

Vištos krūtinėlių savaitė

|


Kviečiame dalyvauti Vištos krūtinėlių savaitėje.

Iššūkiai:
- Įdarytos krūtnėlės.
- Vyniotiniai.
Savaitė truks:
nuo sausio 24 d. (pirmadienis) iki sausio 30 d. (sekmadienis).
Receptai yra priimami:
nuo sausio 24 d. iki sausio 31 d. vidurnakčio.
el. pašto adresu: skanios.savaites@gmail.com
Su detaliomis taisyklėmis galite susipažinti čia.

Norint įdėti banerį savo dienoraštyje arba svetainėje, galite pasinaudoti šiuo kodu:

9 komentarai (-ų):

Anonimiškas rašė...

tai vsio - sabakst svetainei. net nebeskelbia, kokia savaite arteja, - jokiu atnaujinimu

surfingtheworldcuisine rašė...

Tikiuosi, kad ne!

Dalia, Septyni virtieniai rašė...

apmaudu, kad užsipauzino ant paštetų nuotraukų.
Kokius nors tortus būtų daug maloniau regėti

Anonimiškas rašė...

panasu, kad tikrai sabakst, jei jau niekas nieko is vistos krutineliu nebepagamino tai zinok..
gaila :/

Violeta rašė...

Aš maniau, kad tik man neatsinaujina, tikrai labai gaila jei jau galas atėjo šiam blogui :(

Anonimiškas rašė...

Kepejai be stabdziu taip pat nuluzo, dabar 52 savaites. Turbut baigesi idejos, o gaila labai gaila...

Jurga rašė...

hmmmz, man tokia situacija jau rimtai nebepatinka. gaila, kad nieks neatsinaujina ir nepaskelbia nauju temu.. :( tikiuosi viskas greit susitvarkys, nes per ilgai uzsitese sita tyla :(

aguonele rašė...

Aha, tikrai gaila... bet aš pilnai suprantu žmogų, kuris užsiima šio blogo priežiūra-tam reikia laiko. Ne visada jo ir lieka, pačios tai žinome geriausiai... Bet nebuvo taip kad ir Forelle prisidėjo prie priežiūros? ar aš klystu?
na kas bebūtų linkiu tik geros ir gražios pabaigos arba gražaus pratęsimo ;)

Forelle rašė...

Aguonėle, manau nuo kitos savaitės startuosim, neleisim projektui numirti, aš tik bandau išsiaiškinti kas ir kaip